Palkanlaskenta

Virheettömästi ja oikea-aikaisesti toteutettu palkanlaskenta on yksi yrityksesi tärkeimmistä taloushallinnon toiminnoista. Palkkahallinnon ulkoistamisen jälkeen saat Accountorilta käyttöösi palkanlaskentaan erikoistuneet asiantuntijat ja alan nykyaikaisimmat sähköiset palkanlaskentajärjestelmät. Palvelumme soveltuu niin pienten kuin suurten yritysten tarpeisiin.

Ota yhteyttä Katso lähin tilitoimistomme

Alan parasta palkkahallinnon osaamista

Palkkahallinnon hoitaminen on vaativaa työtä. Erilaisten palkkalajien, säädösten sekä työehtosopimusten ja paikallisten sopimusten tulkitseminen edellyttävät erityisosaamista. Palkanlaskennan ulkoistaminen keventää yrityksesi hallinnollisia rutiineja ja tehostaa palkanlaskentaa.

Palkanlaskentapalvelun toteuttavat palkanlaskentaan erikoistuneet asiantuntijamme, jotka hallitsevat ajantasaisen työlainsäädännön ja erilaiset työehtosopimukset. Heidän käytössään ovat alan parhaat ja nykyaikaisimmat sähköiset palkanlaskentajärjestelmät. Mittaamme koko ajan palvelumme laatua ja kehitämme toimintaamme yhä paremmaksi. Palvelumme täyttää tiukimmat laatukriteerit.

Palkanlaskennan ulkoistaminen kannattaa

Palkanlaskennan ulkoistaminen on halutessasi mahdollista toteuttaa yksittäisenä palveluna. Suosittelemme kuitenkin taloushallinnon kokonaisvaltaista ulkoistusta, sillä se tuo yrityksellesi huomattavia synergiaetuja. Yhteenliitettyjen järjestelmien ansiosta mm. palkkatapahtumat voidaan siirtää automaattisesti kirjanpitoon ja maksatukseen. Tarvittaessa myös palkka-aineistot kerätään sähköisesti yrityksen käyttämästä työajanseurannasta.

Palkanlaskentapalvelumme sisältää:

  • palkkojen laskennan ja maksamisen,
  • poissaolo- ja lomatietojen käsittelyn,
  • palkkalaskelmien toimittamisen,
  • viranomaisten edellyttämien lakisääteisten toimenpiteiden hoitamisen,
  • raportoinnin,
  • palkka-aineistojen arkistoinnin sekä
  • yrityksesi työntekijöitä koskevien tietojen hallinnan työsuhteen kaikissa vaiheissa.

Yhteyshenkilömme tuntee yrityksesi palkkahallinnon

Yhteistyön alussa kartoitamme yrityksesi palkkahallinnon nykytilan, prosessit ja tarpeet sekä määrittelemme optimaaliset käytännöt ja järjestelmät. Nimeämme yrityksellesi toimialasi haasteet tuntevan yhteyshenkilön. Yhteyshenkilöllesi nimetään aina varahenkilö, joten palkanlaskijan sairastuminen ei aiheuta katkoa palveluun.

Palkkahallinto muuntuu tarpeidesi mukaan

Palkanlaskenta sopeutetaan yrityksesi olemassa oleviin tarpeisiin. Tarvittaessa reagoimme muutoksiin nopeasti ulkoistusastetta mukauttamalla. Palkanlaskijamme voivat tarpeen vaatiessa työskennellä yrityksesi tiloissa ja käyttää yrityksesi omia tietojärjestelmiä. Toimitamme myös sähköisiä palkanlaskentajärjestelmiä yrityksesi omaan käyttöön.

Palvelun hyödyt yrityksellesi:

  • Tarjoamme alan parhaimmat asiantuntijat ja sähköiset järjestelmät.
  • Toteutamme yrityksesi palkanlaskennan laadukkaasti ja aikataulussa.
  • Varamiesjärjestelymme takaa palkkalaskennan jatkuvuuden.
  • Kehitämme yrityksesi palkanlaskentaprosessin tehokkuutta ja laatua keräämämme tiedon pohjalta. Asiantuntijamme tukevat yritystäsi palkkahallinnon kehittämisessä.
  • Toimimme kustannustehokkaasti, jolloin yrityksesi palkkahallinnon kulut ovat pienemmät.

Tuotamme palkkahallinnon raportit yrityksesi tarpeiden ja viranomaisvaatimusten mukaisesti.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä, niin kerromme lisää.

Tutustu muihin palveluihimme:

Henkilöstöhallinto
Matka- ja kululaskutus
Kirjanpito
Myyntilaskutus
Ostolaskutus
Accountor Online
Konsernitilinpäätös
Asiantuntijapalvelut

Lue ajankohtaisia uutisia täältä.

Tutustu asiakasreferensseihimme.