Accountor Online

Accountor Online tarjoaa sinulle paremman ja helpomman tavan hallita koko yrityksesi taloutta. Saat yhdessä paketissa kaiken, mitä tarvitset taloushallintosi hoitoon.

Ota yhteyttä Katso lähin tilitoimistomme Tutustu referensseihin

Mikä on Accountor Online?

Accountor Online on täysin uudenlainen sähköisen taloushallinnon palvelu, joka yhdistää sähköiset työkalut ja henkilökohtaisen, asiantuntevan palvelun liiketoimintasi tueksi. Accountor Onlinessa on kaikki, mitä tarvitset taloushallintoon: myynti-, osto-, matka- ja kululaskut, palkanlaskenta, kirjanpito ja raportointi sekä talousalan asiantuntija lähelläsi.

Miksi valita Accountor Online?

Saat samalta palveluntarjoajalta yhdessä sähköisessä palvelussa kaiken, mitä tarvitset yrityksesi taloushallintoon. Ei tiedonsiirtoja eri järjestelmien välillä eikä tarvetta useille salasanoille.

Monet yritykset tuskailevat taloushallinnon eri järjestelmien välillä. Kirjanpidolle, palkkahallinnolle, matkalaskuille, ostolaskujen käsittelylle ja myyntilaskuille on kaikille oma järjestelmänsä. Monta rinnakkaista järjestelmää syövät aikaa ja maksavat asiakkaalle paljon. Accountor Online tarjoaa ratkaisun, joka kattaa kaikki taloushallinnon osa-alueet mukaan lukien raportoinnin. Asiakkaalla on pääsy yhteen helppokäyttöiseen pilvipalveluun, josta hän voi tehdä haluamansa kirjaukset tai vain vaikkapa seurata ulkoistetun työn etenemistä. Työnjako kirjanpitäjän kanssa on joustavasti sovittavissa.

Maksat palvelusta ja järjestelmästä toteutuneiden tositemäärien mukaan – ei piilokuluja tai yllättäviä kustannuksia. Accountor Online on markkinoiden ainoa puhtaasti toteutuneeseen tositeveloitukseen perustuva taloushallinnon kokonaispalvelu.

Emme veloita asiakkaaltamme erikseen tuntityötä normaaleista sovituista töistä, emmekä yllätä asiakasta normaalia suuremmalla laskulla esimerkiksi tilikauden päätöksen töistä. Emme myöskään aseta minimikuukausilaskutusta – emme siis vaadi asiakasta maksamaan palvelusta, jota hän ei ole käyttänyt. Jokaiselle tositelajille on sovittu kappalehinta, jonka perusteella laskutamme asiakasta vain toteutuneiden tositemäärien mukaan. Tositekohtainen hinta sisältää kaikki kustannukset sekä järjestelmästä että tehdystä työstä. Hinta sisältää myös sähköisen liikennöinnin kustannukset. Asiakkaalla itsellään on aina mahdollisuus tarkastaa kuukausittaiset tositemäärät reaaliaikaisena järjestelmästä. Pääkirjanpidolle – joka sisältää myös tilinpäätöstyöt – sovimme yhden kuukausihinnan, jonka laskutamme tasaisesti ympäri vuoden. Asiakkaanamme pystyt ennustamaan taloushallinnon kulut entistä paremmin.

Sähköisistä ratkaisuista huolimatta tarjoamme aina henkilökohtaista palvelua juuri sinulle. Asiakkaanamme saatte yrityksellenne nimetyn kirjanpitäjän, joka vastaa palveluistanne.

Uskomme että paikallinen, henkilökohtainen palvelu ja oma nimetty yhteyshenkilö ovat pitkäkestoisen ja hedelmällisen asiakassuhteen perusta. Meillä asiakkaalle palvelua ei tuota kasvoton joukko ihmisiä, jossa tekijä vaihtuu kuukausittain, vaan palvelusta vastaa sama asiantuntija kuukaudesta toiseen. Läheisen yhteistyön kautta asiantuntijamme oppivat tuntemaan asiakkaansa ja heidän tarpeensa. Asiantuntijamme ovat aina käytettävissäsi – sähköpostitse, puhelimitse ja kasvokkain.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä, niin kerromme mielellämme lisää.

Lue myös Sähköisen taloushallinnon 10 plussaa.

Tutustu muihin palveluihimme:

Kirjanpito
Myyntilaskutus
Ostolaskutus
Konsernitilinpäätös
Palkka- ja henkilöstöhallinto
Asiantuntijapalvelut

Lue ajankohtaisia uutisia täältä.

Tutustu asiakasreferensseihimme.