Tietoa meistä

Accountor on Pohjois-Euroopan johtava talous- ja palkkahallintopalvelujen osaaja. Suomessa meillä on yli tuhat talousalan osaajaa ja liki 30 erikokoista toimistoa ympäri maan – toimimme paikallisesti siellä, missä asiakkaammekin ovat. Accountor on suomalainen Avainlippu-yritys.

Ota yhteyttä Referenssit

Keitä olemme?

Accountorin historia on tarina monista ihmisistä ja perheyrityksistä useissa maissa. Tämän vuosituhannen aikana nämä tarinat ovat kuroutuneet yhteen ja muodostaneet kansainvälisen yrityksen talouden, henkilöstön ja asiakkuudenhallinnan ulkoistuksen sekä tietojärjestelmien ympärille.

Pyrimme jatkuvasti uudistamaan tarjoamiamme talous- ja palkkahallinnon palveluita. Panostamme voimakkaasti uusiin sähköisiin palveluihin ja kehitämme henkilöstöämme yhä paremmiksi taloushallinnon ammattilaisiksi. Kaikki mitä teemme, tähtää asiakkaidemme hyötyyn.

Palvelemme mielellämme sekä suuria kansainvälisiä asiakkaita että pienempiä yrityksiä. Teemme työtä ihmisten kanssa – olennaisinta on sinun ja meidän välinen suhteemme. Haluamme tarjota sinulle parhaan ja laadukkaimman asiakaspalvelukokemuksen sekä sähköisesti että henkilökohtaisesti.

Extranet helpottaa yhteydenpitoa

Tarjoamme asiakkaillemme veloituksetta käyttöön Accountor Extranet –palvelun. Sen avulla yhteydenpito ja tiedostojen jakaminen kanssamme helpottuu. Katso Extranetin esittelyvideo:

 

8 syytä valita Accountor

1) Henkilökohtainen palvelu. Asiakkaalla on aina nimetty  asiakkaan liiketoimintaa ymmärtävä palveluhenkilö.  Meille et ole pelkkä asiakasnumero.

2) Paikallisuus. Meillä on yli 1 000 talousalan osaajaa ja 26 erikokoista toimipistettä ympäri Suomen. Toimimme siellä missä sinäkin.

3) Toimialatuntemus. Jokainen ala on erilainen. Olemme keskittäneet toimialaosaamistamme jo vuosia.

4) Asiakastyytyväisyys. Mittaamme ja tutkimme asiakkaidemme tyytyväisyyttä jatkuvasti. 98,5 % asiakkaistamme suosittelee meitä varauksetta.

5) Osaaminen. Tarjoamme yli 3000 koulutuspäivää vuodessa taloushallinnon ammattilaisillemme ylläpitääksemme korkeimman osaamisen tason.

6) Asiakashuolenpito. Asiakkaan palvelun kannalta olennaiset asiat dokumentoidaan, jolloin palvelun laatu ei muutu henkilön mahdollisesti vaihtuessa.

7) Varamiehitys. Yhteyshenkilölle nimetään aina varahenkilö, joka palvelee yhteyshenkilön ollessa poissa.

8) Parhaat järjestelmät. Käytössämme ovat alan parhaat sovellukset. Voimme käyttää joustavasti asiakkaiden järjestelmiä tai tarjota sopivat järjestelmät.

Meille kotimaisuus on tärkeää, entä sinulle?

Suomalaisen yrityksen elämän tuntee parhaiten toinen suomalainen. Työllistämme Suomessa yli 1000 ihmistä ja ylpeänä autamme suomalaisia yrityksiä menestymään.

Olemme Avainlippu-yritys.

Accountor on Avainlippu-yritys