Taloushallinto

Oikein hoidettu taloushallinto on yrityksen liiketoiminnan kulmakiviä. Ajallaan ja oikein tuotettu taloushallinnon tieto on tehokas väline parempien liiketoimintapäätösten tueksi. Taloushallinto ja sen palveluiden tuottaminen on meille sydämen asia ja olemme siinä asiantuntijoita.

Ota yhteyttä Katso lähin tilitoimistomme

Taloushallinto yrityksille

Taloushallinto on ennen kaikkea tehokasta, kun se on sähköistetty. Sähköinen taloushallinto on kokonaisuus, joka tarkoittaa yritykselle paperittomia ja automatisoituja prosesseja. Eri sähköisen taloushallinnon palvelut toimivat saumattomasti ja joustavasti yrityksesi tarpeiden mukaan. Sähköinen taloushallinto tarkoittaa esimerkiksi laskujen lähettämistä ja vastaanottamista sähköisesti, matkalaskujen ja ostolaskujen käsittelyä taloushallinnon järjestelmässä, tilausten lähetystä ja hyväksymistä tai palkanlaskennan ja kirjanpidon automatisoinnin ratkaisuja.

Sähköisen taloushallinnon etuja

  • Tehostaa ja sujuvoittaa taloushallinnon päivittäisiä prosesseja, jolloin säästöjä syntyy sekä työajassa että kustannuksissa
  • Vähentää moninkertaista manuaalista työtä
  • Tarvittavat tositteet kuten laskut ja kuitit tallentuvat sähköiseen arkistoon
  • Vapauttaa aikaa ydinliiketoiminnan pyörittämiseen ja tärkeämpiin työtehtäviin

Taloushallinto asiantuntijapalveluna

Yrityksen taloushallintoon ja siihen kuuluvien pakollisten tehtävien pyörittämiseen saa helposti kulumaan turhauttavan paljon aikaa. Ulkoistamalla taloushallinnon voit keskittyä oman liiketoimintasi hoitamiseen ja kehittämiseen. Tehostamme yrityksesi prosesseja uusimmilla taloushallinnon ohjelmistoilla sekä asiantuntemuksellamme. Saat aina ajantasaista tietoa liiketoimintasi nykytilanteesta, jota voit käyttää edelleen yrityksesi toiminnan kehittämiseen. Olemme kumppani, jolta saat vastauksia monimutkaisempiinkin taloushallinnon kysymyksiin. Meiltä saat lisäksi aina henkilökohtaista palvelua sinulle nimetyn yhteyshenkilön kautta.

Hyvä ulkoistuskumppani tuo asiakkaan prosesseihin tehokkuutta uusimmilla järjestelmillä ja asiantuntemuksellaan. Kun taloushallinnon hoitaa ammattilainen nykyaikaisella ohjelmistolla, yritys saa ajantasaista tietoa liiketoimintansa nykytilanteesta ja voi käyttää tätä tietoa yrityksen toiminnan kehittämiseen.

Sähköinen taloushallinto on kustannustehokasta

Siirtyminen sähköiseen taloushallintoon ja sähköisten taloushallinnon ohjelmistojen käyttöön mahdollistaa yrityksen toimintojen tehostamisen ja kustannusten laskun. Se ei merkitse vain kirjanpidon automatisointia ja sähköisten kanavien hyödyntämistä. Accountor tarjoaa mahdollisuuden siirtyä huolettomasti sähköiseen taloushallintoon ja asiantuntijoidemme osaavissa käsissä siirtyminen onkin ennen kaikkea kustannustehokasta sekä vaivatonta. Sähköinen taloushallinto on yhtä kannattavaa niin pienille kuin suuryrityksille. Ota yhteyttä taloushallinnon asiantuntijoihimme, niin kerromme lisää.

Accountorin tarjoamat sähköisen taloushallinnon palvelut:

Palkka- ja henkilöstöhallinto
Asiantuntijapalvelut

Lue ajankohtaisia uutisia täältä.

Tutustu asiakasreferensseihimme.

Kirjanpito

Kirjanpitopalvelua kaikille Tuotamme kirjanpitopalvelua kaikenkokoisille yrityksille toimialasta riippumatta. Jokaiselle asiakkaallemme nimetään oma yhteyshenkilö, jolloin sinulla asiakkaanamme on aina joku, jonka puoleen kääntyä. Yhteistyössä asiantuntijamme kanssa asiasi hoituvat aina ajallaan ja oikein.

Toiminnanohjausjärjestelmät

Accountor tarjoaa ammattitaitoista talous- ja palkkahallinnon osaamista useilla eri toiminnanohjausjärjestelmillä. Tarjoamamme palvelut toimivat reaaliaikaisesti ja täyttävät kokonaisvaltaisesti ERP-...

Accountor Go

Accountor Go on yksinyrittäjille suunniteltu kirjanpitopalvelu, joka sisältää sekä ammattikirjanpitäjän tuen että helppokäyttöisen ohjelmiston laskujen maksamiseen ja kuittien kuvaamiseen.

Accountor Easy

Accountor Easy -palvelu kattaa kokonaisvaltaisesti pienyrityksen talouden hallinnan tarpeet. Kirjanpito ja palkanlaskenta hoituvat Accountor Easy -palvelun avulla helpommin kuin uskoitkaan. Keskity...

Accountor Online

Accountor Online on pienille ja keskisuurille yrityksille suunniteltu kirjanpidon palvelu, joka sisältää oman ammattikirjanpitäjän ja sähköisen taloushallinnon ohjelmiston.

Accountor FullScale

Accountor FullScale on talouden, henkilöstöhallinnon, liiketoiminnan ja täydellisesti skaalautuvan Netsuite-ratkaisun yhdistävä kokonaispalvelu.

Raportointi

Raportointipalvelumme tuo käyttöösi sähköisen raportointityökalun ja säännölliset, yrityksesi talouteen liittyvät keskustelut kirjanpitäjäsi kanssa. Reaaliaikaisten ja havainnollistavien raporttien...

Budjetointi

Budjetti eli tulo- ja menoarvio on yritystoiminnan tärkeimpiä laskelmia. Budjetin laatiminen yrityksellesi on helppoa budjetointipalvelumme avulla. Palvelu mahdollistaa myös budjetin toteutumisen...

Myyntilaskutus

Myyntireskontran hoito ja myyntilaskutus ovat oleellinen osa yrityksen arkipäivää, mutta laskujen käsittely vie aikaa. Ulkoistamalla myyntilaskujen käsittelyn voit keskittyä ydinliiketoimintaasi...

Ostolaskujen käsittely

Sähköisen ostolaskutuspalvelun avulla hoidamme tehokkaasti yrityksesi ostolaskujen vastaanoton, kierrätyksen ja maksamisen. Ulkoistaessasi ostoreskontrasi meille, jää sinulle enemmän aikaa oman...

Konsernitilinpäätös

Tarvitsetko konsernitason raportointia asiantuntevilta ja kokeneilta talousalan ammattilaisilta? Synnyttääkö yritysjärjestelysi tarpeen lakisääteiselle konsernitilinpäätökselle? Meiltä saat FAS ja...

Ulkoistuspalvelut

Kaikki taloushallinnon ulkoistukseen tarvittavat palvelut ja järjestelmät helposti Accountorin ulkoistuspalveluista. Erikseen sovittaessa toteutamme myös ulkoistusratkaisut asiakkaan omilla...