Accountor Easy - pienyrittäjän kirjanpitopalvelu
Pienyrittäjän kirjanpitopalvelu

ACCOUNTOR EASY

Pienyrittäjä, nyt saat kirjanpidon ja palkanlaskennan kiinteään kuukausihintaan.
Alk. 99 €/kk.

Accountor Easy

Accountor Easy -palvelu kattaa kokonaisvaltaisesti pienyrityksen talouden hallinnan tarpeet. Kirjanpito ja palkanlaskenta hoituvat Accountor Easy -palvelun avulla helpommin kuin uskoitkaan.
Keskity työn tekoon - kirjanpito alkaen 99 €/kk.

Accountor Easy -palvelu sisältää kaiken, mitä pienyrittäjä tarvitsee yrityksen taloushallintoa varten. Olemme karsineet tarpeettomat toiminnallisuudet, jotta sinä yrittäjänä saisit sähköisen talouden hallinnan hyödyt edulliseen hintaan.

Kirjanpitäjä hoitaa lain vaatimat ilmoitukset ja huolehtii, että yrityksesi kirjanpito on joka kuukausi ajan tasalla.
Palkanlaskija laskee työntekijöidesi palkat noudattaen palkkapalveluiden parhaita käytäntöjä.
Sinä itse voit hoitaa kaikki myynti- ja ostolaskusi sähköisen ohjelmiston avulla omalla tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella missä ja milloin vain. Unohda postitus, skannailu ja tilaa vievät mapit.

Näin helposti käsittelet ostolaskusi Accountor Easy -palvelussa

NÄIN ASIAKKAAMME KERTOVAT:

 "Laskumapit ovat vähentyneet, kun laskut ovat pilvessä. Työaikaakin säästyy merkittävästi. Kyllä tämä niin kätevä systeemi on, että vanhaan en haluaisi enää palata" - Toimitusjohtaja Sari Ingman, Jätehuolto Jorma Eskolin Oy

Lue koko tarina täältä

Viisi hyvää syytä valita Accountor Easy

1. Laskuta ketterästi. Myyntilaskun laatiminen ja lähettäminen onnistuu mobiilisti vaikkapa paikan päällä asiakkaan luona. Näin saat laskusi lähtemään välittömästi.
2. Käsittele laskut vaivattomasti. Laskujen käsittely ja maksaminen onnistuu missä ja milloin vain puhelimen avulla.
3. Tiedät kuka vastaa palvelustasi. Saat oman nimetyn yhteyshenkilön, jonka kanssa yhteydenpito onnistuu vaivattomasti.
4. Et maksa turhasta. Palvelu on suunniteltu pienyrittäjän tarpeisiin, joten maksat vain tarvitsemastasi.
5. Yrityksesi talousasiat ovat hallussasi. Voit koska tahansa selata yrityksesi laskuja, raportteja ja arkistoa. Halutessasi Accountor Raportointi ja Talouskatsaus -palvelut täydentävät yrityksesi johtamista.

Myyntilaskutus pysyy helposti näpeissä ja ajan tasalla Easyn avulla. Lue lisää myyntilaskutuksesta Easyssä täältä.
Accountor Easyn uusi Raportti avaa asiakkaalle pääsyn kirjanpidon reaaliaikaiseen arkistoon. Lue lisää Easyn raportointiominaisuudesta täältä.

Palvelun hinnoittelu

Accountor Easy -palvelun hinnoittelu perustuu yrittäjän tarpeisiin. Hintaan kuuluu pilvipohjainen ohjelmisto aineiston sähköiseen toimittamiseen, myyntilaskutukseen, ostolaskujen maksamiseen sekä raporttien tarkastelemiseen ajasta ja paikasta riippumatta. Kirjanpidon kuukausittaiset veloitukset on jaettu neljään kiinteästi hinnoiteltuun valmiiseen pakettiin, jotka sisältävät tietyn kuukausikohtaisen tositemäärän. Palkanlaskennan kulut muodostuvat työntekijöiden määrän ja palkanmaksukertojen mukaan.

Accountor Easy -paketit XS S M L
  Kirjanpito
Tositteita kuukausittain 20 kpl 30 kpl 50 kpl 80 kpl
Pakettikohtainen kuukausiveloitus 99 € 140 € 220 € 340 €
  Palkanlaskenta
Palkansaajien lukumäärä 1 hlö 4 hlö
Palkkapussi 15 €/kpl 15 €/kpl
Lisäpalkansaajat 4,99 €/hlö 3,99 €/hlö
  Vuosiveloitukset
Tilinpäätöksen laatiminen Alkaen 250 €
Veroilmoituksen laatiminen 200 €
Palkanlaskennan vuodenvaihteen työt 90 € + 15 €/palkansaaja

Tositehinta sisältää sähköisen laskutuksen perusvälityksen. Muut veloitukset kuten tulostuspalvelu ja skannaus veloitetaan erikseen voimassa olevan hinnaston mukaisesti.

Pyydä yhteydenottoa

Tutustu muihin palveluihimme:

Palkka- ja henkilöstöhallinto
Asiantuntijapalvelut

Lue ajankohtaisia uutisia täältä.

Tutustu asiakasreferensseihimme.