2018_02_16
Uutiset

Tutustu Accountorin palkanlaskennassa käytettävään Mepco HRM:ään

Accountorin palkanlaskennassa on mahdollista hyödyntää markkinoiden nykyaikaisinta palkka- ja henkilöstöhallinnon järjestelmää Mepco HRM:ää. Järjestelmä mahdollistaa sähköisen sekä tehokkaan prosessin luomisen asiakkaan ja toimittajan väliseen yhteistyöhön. Palveluun on mahdollista yhdistää palkkajärjestelmän kanssa samoja henkilöstötietoja hyödyntävä henkilöstöhallinnon järjestelmä.  Henkilötietojen hallinnoinnissa käytetään sähköisiä lomakkeita, jotka voidaan hyväksyttää eri henkilöillä luotujen käytänteiden mukaisesti.

Järjestelmä voidaan jalkauttaa esimiesten päivittäiseksi työvälineeksi. Web-palvelussa esimies näkee omien alaistensa tiedot ja voi ylläpitää niitä tarpeellisin osin. Pisimmilleen vietynä järjestelmään pääsy voidaan mahdollistaa myös yksittäiselle työntekijälle, joka voi esimerkiksi ylläpitää omia osoite- tai pankkitilitietojansa, anoa lomia ja ilmoittaa poissaoloja. Lisäksi palkansaaja voi katsoa järjestelmästä omat palkkalaskelmansa.

Järjestämme 15.3.2018 webinaarin, jossa voit tutustua aiheeseen tarkemmin. Accountor HR Solutionsin Perttu Seppänen esittelee järjestelmän ja sen eri ominaisuudet. Lähetämme erillisen kutsun niille asiakkaille, jotka ovat Helsingin, Tampereen, Porin, Jyväskylän tai Rovaniemen palkkayksikkömme asiakkaita. Mikäli yrityksesi ei ole palkanlaskennan asiakkaana kyseisissä yksiköissä, mutta olet kiinnostunut aiheesta, voit ilmoittautua webinaariin täältä. Viimeinen ilmoittautumispäivä on 12.3.2018.